• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 10.01.17, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euro-2016 tõi Prantsusmaale 1,2 miljardit eurot

Möödunud suvel tuuritas mööda Prantsusmaad üle 600 000 turisti, kes saabusid seal peetud spordisuursündmusele, jalgpalli EMile, teatas täna riigi spordiministeerium. Prantsusmaa jaoks oli Euro-2016 mõju rahalises mõttes ülipositiivne.
Jalgpalli EM Prantsusmaal.
  • Jalgpalli EM Prantsusmaal. Foto: epa
Mullu juunis ja juulis üle riigi peetud Euro-2016 oli Prantsusmaa jaoks suurepärane majanduslik ettevõtmine, vahendas AFP spordiministeeriumi täna avaldatud kokkuvõtet. Kokku tõi EM majanduslikku kasu 1,22 miljardit eurot, mille hulgas on 625,8 miljonit eurot turismitulu ja 596 miljonit eurot korralduslikke tulusid.
Kokkuvõttes külastas Prantsusmaad Euro-2016 ajal 613 000 välisturisti, kellest 40 000 vaatas matše fännialalt. Keskmiselt kulutas iga külastaja päevas 154 eurot ja veetis Prantsusmaal 7,9 päeva, jättes riiki kokkuvõttes 625,8 miljonit eurot. Sellest summast 35% kulus eluasemele, 30% toidule, 15% transpordile ning 20% meenetele ja tuuridele.
Üritusest võitis ka riik, sest organisatoorsed kulutused kandis peamiselt UEFA kui võistluse peakorraldaja, kes eraldas selleks 360 miljonit eurot. Suuruselt järgmine panus tuli 24 osalevalt meeskonnalt – kokku 34,9 miljonit eurot. Sponsoritelt lisandus ürituse eelarvesse 22,6 miljonit eurot.
Tööturule tõi Euro-2016 elavnemise, mis võrdub 116 750 kuuga. Riigikassasse aga lisandus EMi ajal 70 miljonit eurot käibemaksu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele