Eile autasustati Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee konverentsil parimate e-poodide rajajaid.
- Parima e-poe auhinna võttis vastu Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski. Foto: Eiko Kink
Lisaks oma valdkonna parematele selgitati võitja välja ka üldarvestuses ja selle tiitli teenis Selver.
Konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ valiti kaheksas kategoorias välja kõige kasutajasõbralikum e-pood. Konkursil osales 159 e-kauplust, millest žürii valis finaali 42 e-poodi üheksas kategoorias. Sisustus- ja aianduspoodide kategoorias võitjat välja ei kuulutatud, poodidele antud punktisumma jäi alla piirmäära.
Parimad valdkondade kaupa:
EHITUS, TÖÖRIISTAD, AUTOD - Tooriistamaailm.ee
ILU ja TERVIS - Loverte.com
KAUBAMAJAD - Kaubamaja.ee
SISUSTUS ja AED – selles kategoorias ei antud auhinda välja, eraldi märkis žürii ära zizi.ee e-poe
KODUTEHNIKA, AUDIO - klick.ee
LASTEKAUBAD - Klotsipood.ee
RÕIVAD, JALATSID ja AKSESSUAARID - Denimdream.com
HOBID - Rahvaraamat.ee
TOIDU- ja TARBEKAUBAD - Selver.ee
Seda, mis olid parimate poodide head ja vead, loe teemaveebist
kaubandus.ee.
Konkursil osalesid Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed ning lisaks oli ka ettevõtetel endal võimalus enda e-pood konkursile üles seada.
Žüriisse kuulusid ConversionXL Agency tegevjuht Viljo Vabrit, disainiagentuur Fraktal juht ja disainer Tajo Oja, PingPong marketing juht ja Radar saatejuht Robert Kõrvits, Dive Eesti tegevjuht Harry Liipa, küberturvalisuse spetsialist Peeter Marvet ja Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Signe Kõiv.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.