• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,82%38 336,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,82%38 336,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 09.03.17, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bauhaus avab teise kaubamaja

Bauhaus avab homme Tallinnas Rocca Al Mares teise kaubamaja, kuhu investeeriti enam kui 20 miljonit eurot ning loodi 130 töökohta.
Bauhaus Eesti juhatuse liige Ansu Saarela.
  • Bauhaus Eesti juhatuse liige Ansu Saarela. Foto: Andras Kralla
Ettevõtte juhid viskasid Rocca al Mare kaupluse maa-alale juba seitse aastat tagasi pilgu peale. Kuid võttis aastaid, et kogu see suur pind ettevõtte omaks saaks ja tekiks võimalus hakata kauplust ehitama. „Tuleb keskenduda laienemise peale, sest selle kaudu ettevõte kasvab,“ ütles Bauhausi juhatuse liige Ansu Saarela.
Saarela sõnul jõudsid nad Lasnamäe kauplusega möödunud aastal kasumisse. „Võib öelda, et esimese kaupluse investeering tasus ennast ära seitsme tegevusaastaga. Kahe kaupluse puhul on rohkem sünergiat ning loodame, et see investeering teenib ennast üsna kiiresti tagasi.“
Üle 20 miljoni euro suurune investeeringu finantseerimine on jagatud kahte ossa. Kinnisvaraettevõtte Rannamõisa tee Kinnisvarahalduse OÜ investeeringu osa tuleb peamiselt pangast ning teine pool võeti Bauhaus Eesti käibevahenditest.
 
Bauhaus näeb, et e-kaubandusel on tulevikku. Soomes alustasid nad e-poega kaks aastat tagasi ning see on väga edukas. „Seda, millal me Eestis e-kaupluse avame, on väga raske öelda, sest praegu keskendume Rocca al Mare kauplusele,“ ütles Antila.
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, mida ettevõtte juhid rääkisid teenindajatest, motivatsioonist, konkurentsist ning tehnoloogilistest lahendustest. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele