• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,04%6 037,59
  • DOW 300,07%43 325,8
  • Nasdaq −0,05%20 020,36
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,28%40 074,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,04%6 037,59
  • DOW 300,07%43 325,8
  • Nasdaq −0,05%20 020,36
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,28%40 074,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 20.03.17, 08:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eelmise aasta parimad turundajad

Reedel kuulutati Kuldmuna ­galal välja aasta parimad turundus- ja meediateod.
Aasta Turundustegu 2016 žürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi tootegrupi juhti Jane Õunastet. Paremal: Keiro Vantsi reklaamiagentuurist Age McCann.
  • Aasta Turundustegu 2016 žürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi tootegrupi juhti Jane Õunastet. Paremal: Keiro Vantsi reklaamiagentuurist Age McCann. Foto: Marko Mumm
Aasta turundustegu 2016 grand prix läks šokolaadi Nurr relansseerimise eest Kalevile ja reklaamiagentuurile Age McCann. Pakendi tegi uuele “Nurrile” KOOR. Age McCann pälvis Kuldmunal ka aasta digiagentuuri tiitli. Aasta reklaamiagentuuriks kuulutati Optimist.
 
Aasta turundusteo finaali jõudsid Eesti parima juutuuberi konkurss (esitaja Swedbank), Largo mahlasarja Muhe lansseerimine (esitaja Kontuur Leo Burnett), Telia “Pane küla elama” (esitaja Telia) ja Elroni creative-PR-kampaania “Lehvita Tiiule!” (esitaja Optimist).
Aasta turundusteo avaliku sektori kategooria võit läks ­Sepa jalgpallikeskuse ehitamise kampaania eest loovagentuurile Neway. Eriauhind Personal quEST Award läks kampaania Just Estonishing eest ­Peter Kentiele.
Aasta meediategu 2016 grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Tinderis tehtud kampaania eest “Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi”. Töö oli ühtlasi ka innovaatilise meediakasutuse kategooria võitja.
Aasta meediategu 2016 kategooria brand activation võitja on Battery kampaaniaga Meediaagentuur OMD.
Aasta meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategoorias oli kaks võitjat: Balbiino Vanilla Ninja jäätis (Inspired Universal McCann) ja “Statoil, 25 aastat Eestis” (Media-Broker). Aasta meediategu 2016 uuringutel põhineva kategooria võitja on Tallinna Kaubamaja e-pood (meediaagentuur Inspired Universal McCann).
Konkursside korraldaja on Best Marketing/Äripäev AS. Loe parimatest täpsemalt ja vaata fotogaleriid autastustamisest www.bestmarketing.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele