Ettevõtjatele Vjatšeslav Leedole, Olav Miilile ning Richard Tomingasele kuuluvad ning varem parvlaevu Muhumaa ja Saaremaa prahtinud ettevõtted esitasid Harju maakohtusse pankrotiavaldused, mis võeti menetlusse.
- Parvlaev Saaremaa. Foto: Andras Kralla
Võlgnikud Dagenhart OÜ ja Paxton Assets OÜ esitasid hiljuti Harju maakohtusse pankrotiavaldused ning kohus võttis need menetlusse.
Kui mandri ja saarte vahelist praamiühendust pidas Leedole kuuluv Saaremaa Laevakompanii, siis maksis ettevõte kolme parvlaeva prahtimise eest tasu erinevatele firmadele - parvlaeva Muhumaa eest Dagenhart OÜ-le, Saaremaa eest Paxton Assets OÜ-le ning Hiiumaa eest Reyna Trade OÜ-le.
Viimatinimetatud ettevõtted ise neid laevu ei omanud, vaid maksid omakorda kapitalirenti laeva omanikfirmadele, kahele Saksamaa ja ühele Malta ettevõttele, mis omakorda kuulusid Miili ettevõttele Taali Grupp OÜ.
Alates augustist 2015.a sõitsid parvlaevad Muhumaa ja Saaremaa Elb-Linki liinil Cuxhaven–Brunsbüttel ning neile anti uued nimed. Hiiumaad rentis aga praegu mandri ja saarte vahel opereeriv Tallinna sadama tütarfirma TS Laevad.
Praeguseks on Dagenhartil, Paxton Assetsil ning Reyna Tradel üleval kopsakad maksuvõlad, kolme ettevõtte peale kokku ligi 345 000 eurot.
Dagenharti, Paxton Assetsi ning Reyna Trade omanikud on Taali Grupp OÜ kaudu Olav Miil, Andrimal OÜ kaudu Richard Tomingas ning Holostovi Kinnisvarahalduse ASi ja Saaremaa Laevakompanii ASi kaudu Vjatšeslav Leedo.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.