• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,7
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,7
  • 02.06.17, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo, Miili ja Tomingase firmade pankrotiavaldused võeti menetlusse

Ettevõtjatele Vjatšeslav Leedole, Olav Miilile ning Richard Tomingasele kuuluvad ning varem parvlaevu Muhumaa ja Saaremaa prahtinud ettevõtted esitasid Harju maakohtusse pankrotiavaldused, mis võeti menetlusse.
Parvlaev Saaremaa.
  • Parvlaev Saaremaa. Foto: Andras Kralla
Võlgnikud Dagenhart OÜ ja Paxton Assets OÜ esitasid hiljuti Harju maakohtusse pankrotiavaldused ning kohus võttis need menetlusse.
Kui mandri ja saarte vahelist praamiühendust pidas Leedole kuuluv Saaremaa Laevakompanii, siis maksis ettevõte kolme parvlaeva prahtimise eest tasu erinevatele firmadele - parvlaeva Muhumaa eest Dagenhart OÜ-le, Saaremaa eest Paxton Assets OÜ-le ning Hiiumaa eest Reyna Trade OÜ-le.
Viimatinimetatud ettevõtted ise neid laevu ei omanud, vaid maksid omakorda kapitalirenti laeva omanikfirmadele, kahele Saksamaa ja ühele Malta ettevõttele, mis omakorda kuulusid Miili ettevõttele Taali Grupp OÜ.
Alates augustist 2015.a sõitsid parvlaevad Muhumaa ja Saaremaa Elb-Linki liinil Cuxhaven–Brunsbüttel ning neile anti uued nimed. Hiiumaad rentis aga praegu mandri ja saarte vahel opereeriv Tallinna sadama tütarfirma TS Laevad.
Praeguseks on Dagenhartil, Paxton Assetsil ning Reyna Tradel üleval kopsakad maksuvõlad, kolme ettevõtte peale kokku ligi 345 000 eurot.
Dagenharti, Paxton Assetsi ning Reyna Trade omanikud on Taali Grupp OÜ kaudu Olav Miil, Andrimal OÜ kaudu Richard Tomingas ning Holostovi Kinnisvarahalduse ASi ja Saaremaa Laevakompanii ASi kaudu Vjatšeslav Leedo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele