• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,6%5 952,66
  • DOW 301,22%43 935,95
  • Nasdaq 0,07%18 979,53
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,6%5 952,66
  • DOW 301,22%43 935,95
  • Nasdaq 0,07%18 979,53
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • 05.06.17, 08:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus juht Erik Roose kaalub ERRi reklaami taastamist

Rahvusringhäälingu uus juht Erik Roose rääkis intervjuus Eesti Päevalehele, et ei välista et reklaamid võiksid ERRi tagasi tulla.
ERR
  • ERR Foto: Anti Veermaa
„Ära iial ütle iial. Ka Euroopa avalik-õiguslikes kanalites pole nii, et reklaami mitte kuskil ei ole. Meil tehti kunagi poliitiline otsus, mis ilmselt oli õige, et turgu puhastada. Ma koputan siiski nüüd lauale ja ütlen, et kui reklaamist loobuti, siis erakanalid maksid ka miljon kuni poolteist miljonit eurot oma võiduosast ringhäälingule tagasi. Mingitel naljakatel ja segastel asjaoludel see ühel hetkel kadus. Aga see oli selle kauba osa, et ERR loobub reklaamist“, rääkis Roose.
Siiski lisas ta, et ETV-sse reklaam tagasi pigem ei tooda. „Aga kui lugeda meie enda kontinendi suure majaka BBC veebi väljaspool Suurbritanniat, siis on reklaamid seal näha. Olen seda ka üksikute poliitikutega katsetanud ja keegi pole infarkti saanud mõttest, kui me võtaksime Ameerika või Saksa autotootja välisreklaami raha vastu ja saaksime selle eest Eesti maksumaksja raha kokku hoida. Ja just sellele liiklusele, mis tuleb Eestist väljast, Eestis vaadates seda ei näegi. Aga kaugemale pole me mõelnud. Massreklaami pigem mitte.“
Loe intervjuud Erik Roosega Eesti Päevalehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele