Rahvusringhäälingu uus juht Erik Roose rääkis intervjuus Eesti Päevalehele, et ei välista et reklaamid võiksid ERRi tagasi tulla.
„Ära iial ütle iial. Ka Euroopa avalik-õiguslikes kanalites pole nii, et reklaami mitte kuskil ei ole. Meil tehti kunagi poliitiline otsus, mis ilmselt oli õige, et turgu puhastada. Ma koputan siiski nüüd lauale ja ütlen, et kui reklaamist loobuti, siis erakanalid maksid ka miljon kuni poolteist miljonit eurot oma võiduosast ringhäälingule tagasi. Mingitel naljakatel ja segastel asjaoludel see ühel hetkel kadus. Aga see oli selle kauba osa, et ERR loobub reklaamist“, rääkis Roose.
Siiski lisas ta, et ETV-sse reklaam tagasi pigem ei tooda. „Aga kui lugeda meie enda kontinendi suure majaka BBC veebi väljaspool Suurbritanniat, siis on reklaamid seal näha. Olen seda ka üksikute poliitikutega katsetanud ja keegi pole infarkti saanud mõttest, kui me võtaksime Ameerika või Saksa autotootja välisreklaami raha vastu ja saaksime selle eest Eesti maksumaksja raha kokku hoida. Ja just sellele liiklusele, mis tuleb Eestist väljast, Eestis vaadates seda ei näegi. Aga kaugemale pole me mõelnud. Massreklaami pigem mitte.“
Loe intervjuud Erik Roosega Eesti Päevalehest.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.