Ehitusmaterjalide vahendaja Logowest kasvatas käivet üle 70protsendi, peamiselt müüakse kaupu Venemaale.
- Ehitusmaterjal Foto: Carmen Ott
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et ehitusmaterjalide vahendamisega tegeleva Logowest OÜ müügitulu kasvas 2016. aastal 71 protsenti, 6,72 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ettevõte teenis 11 274 eurot kasumit, veel 2015. aastal oldi 26 807 euroga kahjumis.
Ettevõtte keskmine töötajate arv langes ühe võrra, 11ni. Käive töötaja kohta suurenes 88 protsenti, 672 098 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 9 protsenti, 505 euroni kuus.
No component for type: contentPartInfopank
Logowest tegeleb peamiselt Euroopa Liidu päritolu ehitusmaterjalide müügiga Venemaale, selgub ettevõtte tegevusaruandest. Käibest moodustas 69,9 protsenti ostukaupade müük, ekspordi osakaal ulatus 91,4protsendini.
„OÜ Logowest põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on praeguste müügitulu numbrite säilitamine ja mõõdukas kasv,“ kirjutas juhtkond tegevusaruandes.
Ettevõtte omanikud on Jelena Hripunova (50 protsenti) ja Igor Khripunov (50 protsenti). Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Eestis keskmist palka teeniv inimene, kes on alates 1992. aastast iga aasta ühe kuupalga kulda investeerinud, on lisaks väärtuse säilitamisele ka oma ostujõudu kasvatanud. Vaatame andmeid lähemalt.