Trükifirma Pajo AS kasvatas tublisti käivet, aga kasum langes üle 400 000 euro võrra. Ettevõtte hinnangul on trükiturg stabiilne.

- AS Pajo tootmisjuht Eili Kuzko ja tegevjuht Karmen Vesselov
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et trükiteenuseid pakkuva Pajo ASi müügitulu tõusis 2016. aastal 16 protsenti, 5,25 miljoni euroni. Ärikasum langes aga 409 070 euro võrra, 176 136 euroni (võrreldes eelneva aastaga).
Mullu töötas firmas keskmiselt 52 inimest, 2015. aastal oli see näitaja 49. Käive töötaja kohta tõusis 9 protsenti, 100 916 euroni. Keskmine brutotasu kasvas 13 protsenti, 1345 euroni kuus.
No component for type: contentPartInfopank
„Suurima käibega tootegrupid on liim- ja klamberköites raamatud ja voldikud ning etiketid. Peamised sihtturud on Eesti kõrval Soome, Rootsi ja Norra. Kliendid on kirjastused ja tootmisettevõtted ning lisaks ka reklaamifirmad ja trükiste vahendajad,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
„Trükiturg oli 2016. aastal stabiilne. Käibe kasv on tingitud peamiselt naaberriikide majanduste paranemisest. 2016. aastal avas AS Pajo osakonna Norras, et sealsete klientidega kergemini tehinguid teha.“
Ettevõtte omanikud on Ain Pajo ja Rutt Pajo. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.