Kütusemüüja Jetoil kasvatas müügitulu ning teenis ligi kaks miljonit eurot kasumit.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et mootorikütuse hulgimüügiga tegeleva Jetoili müügitulu kasvas 2016. aastal 10 protsenti, 129,9 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum suurenes 247 436 euro võrra, 1,98 miljoni euroni.
Mullu töötas firmas keskmiselt 17 inimest, võrreldes 2015. aastaga oli kaks töötajat rohkem. Käive töötaja kohta langes 3 protsenti, 7,64 miljoni euroni. Keskmine brutotasu langes 8 protsenti, 859 euroni kuus.
Aktsiaselts Jetoil on alates 1999. aastast vedelkütuste hulgimüügiga tegelev ettevõte, kelle peamiseks müügiartikliks on diislikütus ja erimärgistatud diislikütus. Müügikäibelt kuulub Jetoil Eesti suurimate vedelkütuste müüjate hulka, hinnanguliselt oli eelmisel aastal ettevõtte turuosa diislikütuse ja eriotstarbelise diislikütuse müügis 21 protsenti ning vedelkütuste müügis kokku 16 protsenti, kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
No component for type: contentPartInfopank
„Jetoili logistika efektiivsuse tõstmiseks ning konkurentsivõime tugevdamiseks investeeriti ca 1,5 miljonit eurot kütuseveokite soetamisse,“ kirjutas ettevõte aruandes.
„Jetoili 2016. aasta majandustulemust mõjutab majandusruumi ja kütuseturu üldine areng. Tegevuskeskkonna üldist makromajandust mõjutas 2016. aastal kütusehindadele mõju avaldanud toornafta hinna mõõdukas kasv ning endiselt madalad laenuintressid,“ kirjutas firma. „2017. aasta põhieesmärgiks on kasumlikkuse suurendamine, ettevõtte arendamine ning efektiivsuse tõstmine.“
Ettevõtte teatel mõjutavad valuuta ja kütuse hindade pidev muutumine olulisel määral majandustulemusi. Seetõttu on Jetoili majandustegevuses oluline roll valuuta ja kütuse hindade muutustest tingitud riskide maandamisel.
Eelmisel aastal maksid omanikud 200 000 eurot dividende, 2015. aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele