• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,11%5 722,44
  • DOW 30−0,48%41 850,73
  • Nasdaq −0,03%18 234,81
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,75
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,11%5 722,44
  • DOW 30−0,48%41 850,73
  • Nasdaq −0,03%18 234,81
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,75
  • 09.10.17, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Meedia haarab otseposti turgu

Eesti Meedia laiendab tegevust otseturunduse vallas, ostes välja kaks firmat, milles kontsernil on juba mõnda aega vähemusosalus.
Eesti Meedia juht Sven Nuutmann.
  • Eesti Meedia juht Sven Nuutmann. Foto: Scanpix
Ravimi- ja meediaärimehe Margus Linnamäe firma tahab osta välja otseturundusega tegelevad firmad HTR Direct ning  CMS Production, milles Eesti Meedial on olnud suvest saadik 49% vähemusosalus. Tehingu jõustumiseks on vaja konkurentsiameti heakskiitu.
Soetatavate firmade kontrollpakk on seni kuulunud valdusfirmale Creative Media Service, mille suurim omanik on 52 protsendiga reklaamiärimees Even Tudeberg. Veerandi omanik on samuti pikalt reklaamiettevõtlusega tegelenud Kristian Heinale, veel 20% on Oliver Vilmsi käes.
Eesti Meedia juht Sven Nuutmann rääkis, et 49% suurune osalus soetati selleks, et vaikselt otseposti turule siseneda, nüüdseks on aga jõutud järeldusele, et see valdkond võiks Eesti Meediale sobida.
"Kasutame võimalust osta ka 51% juurde, et võtta sajaprotsendiline osalus. Kontserni vaates on see oluliselt efektiivsem ja mõistlikum nii juhtida ja kasutada,“ rääkis Nuutmann.
#lai# Tasub teada
Kahest ettevõttest on suurem HTR Direct, mille käive ulatus mullu üle 1,5 miljoni euro, seejuures tehti ka 81 600 euro jagu puhaskasumit. Ettevõte tegelebki otsepostituse loovlahendustega, strateegilise planeerimise ja trükiste tootmisega, vahendades samal ajal ka nii Eestis. Lätis kui Leedus otsepostituse teenust.
CMS Production on palju pisem ning firma teenis mullu müügitulu vaid 191 300 eurot, ent kasum oli siiski üle 13 000 euro. Selle ettevõtte põhitegevus on aruande järgi trükiteenuse vahendamine ja loovlahenduste väljatöötamine.
Eesti Meedias on otseposti valdkond juba mõnda aega olemas olnud – mitte küll konkreetselt laialivedu, ent see, mis puudutab kliendikirjade koostamist ja reklaampakkumisi. „Läbi selle ostu me pigem laiendame-suurendame enda mahtusid,“ rääkis Nuutmann.
Juurde tuleb ka uusi teenuseid – näiteks pole Eesti Meedia varem tegutsenud ajalehtedele lisatava nn insert-reklaami vallas, nüüd aga tahab firma hakata ka selles segmendis aktiivselt enda turuosa kasvatama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele