Soome Olvi Groupi värsketest tulemustest selgub, et Eesti joogitootja AS A. Le Coqi tootmine vähenes kolmandas kvartalis järsult. Mahuliselt neljandiku ja käibelt viiendiku võrra.
- Õlu on aasta jooksul kallimaks läinud. Foto: Raul Mee
Kui mullu kolmandas kvartalis tootis A. Le Coq 31,9 miljonit liitrit, siis tänavu kõigest 24,1 liitrit ehk 24,3 protsenti vähem. Käibes oli samal ajal langus 19,3 protsenti 20,4 miljonit eurolt 16,5 miljonile eurole. Samuti koondas A Le Coq III kvartalis 20 inimest. Töötajate arv kahanes nii 330ni.
Seevastu kõik teised Olvi üksused Soomes, Lätis, Leedus ja Valgevenes kasvatasid kolmandas kvartalis käivet, mistõttu grupi kogumüük kasvas 1,8 protsenti 91,3 miljoni euroni. Üheksa kuuga on Olvi käive kasvanud aga koguni 8,7 protsenti 271,4 miljoni euroni.
Ainus grupi liige, kes on üheksa kuuga kaotanud nii mahtusid kui ka käivet, on jällegi A. Le Coq. Firma käive on aastases võrdluses vähenenud 2,3 protsenti, 61,7 miljonilt eurolt 60,3 miljoni euroni, kuid tootmismaht 5,9 protsenti, 97 miljonilt liitrilt 91,3 miljonile liitrile.
Laias laastus oli Olvi siiski tulemusega rahul, sest eelmise aasta käive suudeti säilitada ja pisut isegi kasvatada, vaatamata erakordselt kehvale ilmale ning maksumuudatustele, mis mõjutasid eeskätt Balti turge, teatas ettevõte.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.