Transiidikeskus teatas, et nende koostöö Mitsubishiga tõuseb uuele tasemele, kui tuleva aasta jaanuarist tõstetakse oluliselt kaubamahte.
- Transiidikeskuse juht Vladimir Popov Foto: Andras Kralla
Muuga konteinerterminalist käib Venemaale Kalugas asuvasse Peugeot-Citroen-Mitsubishi koostetehasesse regulaarne konteinerrong Mitsubishi varuosadega. Tallinnas kohtunud ettevõtete esindajad leppisid kokku, et uuest aastast mahud kasvavad.
Transiidikeskuse juhatuse esimehe Vladimir Popovi sõnul on neile ülioluline, et üks Eesti mahukamaid logistikaprojekte saab sedavõrd positiivse jätku. „Transiidikeskuse ja Mitsubishi ametlik koostöö on kestnud juba viis aastat. Võttes kokku selle perioodi tulemused, võib öelda, et Jaapani partneritega täna kokkulepitud mahu suurenemine näitab, kui edukas on meie koostöö ja et on olemas edasise kasvu võimalus,“ sõnas Popov.
Transiidikeskuse ja Mitsubishi koostöö algas 2012. aasta lõpus, kui käivitati testrežiimis Muuga-Kaluga konteinerrongiliin. Liin avati ametlikult 2013. aasta alguses. Projekti ettevalmistus, eelläbirääkimised Mitsubishiga ja tarneahela katsetamine kestsid kokku 4 aastat.
Transiidikeskuse Muuga konteinerterminalis laaditakse konteinerrongi 40-jalased (2 TEUd) konteinerid autode detailidega, mis liiguvad rongidega Kaluga koostetehasesse. Konteinerrongi sõiduaeg Muugast Kalugasse on ca 2 ööpäeva. Projekti algusest on Muuga konteinerterminalist Kaluga koostetehasesse saadetud enam kui 450 konteinerrongi.
Seotud lood
USA presidendivalimiste tagajärjel võivad käesoleva aasta viimased kuud osutudaaktsiaturgudel investoritele muutlikuks. Freedom24 analüütikud hindavad, kuidas võiksKamala Harrise võit ja tema administratsiooni otsused puhta energia-, regulatiivsejärelevalve-, eluasemetoetuste- ja kanepitööstuse osas mõjutada aktsiaturge.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele