Tallinna Kaubamaja võttis esimese suurema jaeketina kasutusele Telia pakutava mobiilse rahakoti, mille kaudu saab nii maksta kui kliendikaarte kasutada.
- Selveri iseteeninduskeskkond Foto: Raul Mee
Telia teenust mTasku saab kasutada kõikides Kaubamaja, Selveri ning I.L.U. kauplustes, teatasid ettevõtted. Mobiilse rahakoti kaudu saab kasutada kliendikaarti, kui see on olemas, või teha mobiilimakseid, kui siduda enda pangakaart teenusega.
Kui pangakaart on lisatud, saab klient kiirelt maksta. „Näiteks iseteeninduspuldi saamiseks piisab nutitelefoniga mTasku maksemärgise QR-koodi või NFC-märgise skaneerimisest. Pärast kaupade skaneerimist ja puldi tagastamist hoidlasse tuleb mTaskuga makseterminali juures asuvat maksemärgist uuesti skaneerida, valida kassaekraanilt mTasku makse ning vajutada mobiiliekraanil „maksa“ nuppu,“ ütles pressiteate vahendusel Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaadi arendusjuht Rene Paats.
mTasku mobiilse rahakott arendati Telia, LHV, EveryPay ja Tallinna Kaubamaja Grupi ning kassalahenduste pakkujate Ektaco, ID Süsteemid, Nixor ja Laansoo & Trussmann koostöös. mTasku platvormi ja rakenduse peamine arenduspartner on Datanor OÜ ning olulised koostööparterid Tallinna Tehnikaülikool ja IDEMIA.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.