• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 09.02.18, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Meedia sai otseturundusfirmade ostu loa

Konkurentsiamet ei näe takistusi Eesti Meedia kavale osta välja kaks otseturundusfirmat, milles ettevõttel oli ka varem vähemusosalus.
Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann.
  • Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann. Foto: Postimees/Scanpix
Ravimi- ja meediaärimehe Margus Linnamäe firma ostab reklaamiärimehelt Even Tudebergilt välja otseturundusega tegelevad HTR Direct ning CMS Production, milles Eesti Meedial oli suvest saadik 49% vähemusosalus.
Sügisel esitas Eesti Meedia konkurentsiametile ületvõtmise kohta koondumise teate, mille kohta sai amet kolmandalt osapoolelt vastuväite, et koondumine avaldab sektorile ja konkurentsile olulist negatiivset mõju. Pärast kontrollimist otsustas konkurentsiamet, et nii see siiski ei ole ja andis veebruaris koondumiseks loa.
Ühtekokku 1,7miljonise aastakäibega ettevõtete kontrollpakk oli varem valdusfirmal Creative Media Service, mille suurim omanik on 52 protsendiga reklaamiärimees Even Tudeberg. Veerandi omanik on samuti pikalt reklaamiettevõtlusega tegelenud Kristian Hein, veel 20% on Oliver Vilmsi käes.
Eesti Meedia juht Sven Nuutmann on selgitanud, et 49% osalus soetati selleks, et vaikselt otsepostiturule siseneda, nüüdseks on jõutud järeldusele, et see valdkond võiks Eesti Meediale sobida.
Eesti Meedias on otseposti valdkond juba mõnda aega olemas – mitte küll konkreetselt laialivedu, ent see, mis puudutab kliendikirjade koostamist ja reklaampakkumisi. Juurde tuleb ka uusi teenuseid – näiteks pole kontsern varem tegutsenud ajalehtedele lisatava nn insert-reklaami vallas, nüüd aga tahab hakata ka selles segmendis aktiivselt turuosa kasvatama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele