Peamine küsimus Saaremaa silla rajamise mõttekuse ümber seisneb selles, kas ühiskond on valmis sellised dotatsioonisummad leidma, ütles Saaremaa vahel kurseerivat laevaliini juhtiva TS Laevade juht Jaak Kaabel Eesti Päevalehele.
- Saaremaa ja mandri vahet sõidavad Piret ja Tõll, pildil Piret. Foto: TS Laevad
„Kui vaadata arvude poolt, siis silla dotatsioonisoov on ligi kolm korda suurem kui praegu parvlaevadele. Mul kodanikuna tekib küsimus, kas see oleks kõige efektiivsem viis seda ühendust pidada,” ütles Kaabel
intervjuus.
„Ega sild ei tähenda, et pole vaja hooldust ega ole tehnilisi küsimusi. Lund on vaja lükata. Kui see on tasuline, on kassad ja kassade ootejärjekorrad. See ei oleks Tallinna-Kuressaare maantee," lisas Kaabel, kelle hinnangul on Saaremaa silla küsimus pigem emotsionaalne kui ratsionaalne.
Jaanuaris teatasid kaks ettevõtjat Raivo Hein ja Raivo Kütt, et peavad plaani Saaremaa ühendamiseks. 400-500 miljonit eurot maksev sild tasuks nende hinnangul end ära 20 aastaga ning riik võiks neile anda kas kontsessiooni või liitud ühisettevõttega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.