GBH Insights tõstis voogedastuskeskkonna Netflix aktsia hinnasihi 400 dollarilt suisa 500 dollarile, kirjutab MarketWatch.
GBH jõudis oma raportis järeldusele, et Netflixi vaatab kaks korda enam inimesi kui voogedastuskeskkonna lähemat konkurenti, mistõttu ootab seda ees helge ja kindel tulevik. Analüüsist selgub, et kui keskmine Netflixi vaataja vaatab nädalas voogedastuskeskkonda umbes 10 tundi, siis Amazoni ja Hulu puhul on sama näitaja kõigest 5 tundi.
Lisaks on Netflix agressiivselt laienenud ning jõudnud juba 100 riiki. Prognoosi kohaselt peaks keskkonna vaatajate hulk jõudma aastaks 2020 suisa 700 miljoni kasutajani.
GBH pole ainus, kes Netflixi aktsiale suurt edu on prognoosinud. Monness Crespi Hard on hinnasihti tõstnud 460 dollarile, Piper Jaffray varasemalt 367 dollarilt 420 dollarile.
Sel aastal on Netflixi aksia tõusnud 103%, samas kui tehnoloogiaindeks Nasdaq on edenenud 12,2% ning S&P 500 indeks 3,7%. Netflixi aktsia maksab praegu 390 dollarit.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.