Juunis pidid Eestisse saabuma esimesed Hiina kaupa täis rongid, aga projekt venib augustisse, kirjutab Eesti Päevaleht.
- Rongid Hiinas Xianis talvel Foto: Scanpix
Aprillis teatas logistikaettevõtja Marko Lastiku firma GTS Express, et hakkab korraldama regulaarset kaubarongiühendust Hiinaga. Esimene rong pidanuks jõudma Muugale juba juunis ning esialgu oli kavas saata kaks rongi nädalas. Erki Lastiku sõnul olnuks ühe rongi maht 41 konteinerit, mis kõik on 40jalased.
Eesti Päevalehe andmetel takerdus rongide Muugale saabumine maksu- ja tolliameti bürokraatiasse. Avastati, et kuna varem sellised rongid Eestit läbinud ei ole, pole selge, kuidas täpselt kümneid tuhandeid erinevaid ühikuid kaupa sisaldavaid konteinereid lahti tollida. Nüüd peavad asjaosalised – ettevõte ja Eesti Raudtee – maksuametiga kohtuma ja selgitama, kuidas on kavas tollile andmeid esitama hakata.
"Kuna meil on tütarettevõtteid mujal Euroopa Liidus ja Venemaal, saame tollitud ka mujal. Oleks tahtnud raha Eestisse jätta. Kui seda ei saa, siis projekti ennast see ei peata," ütles Lastik.
Pikemalt saab lugeda
Eesti Päevalehest.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?