• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,12
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,12
  • 07.08.18, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüüjatel töine suvi

Juulis müüdi Eestis 2137 uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta juulikuu müügi 7,9%, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit AMTEL.
Toyota RAV4.
  • Toyota RAV4. Foto: EPA
Tänavu on seitsme kuuga müüdud 16 327 uut sõiduautot ehk 8,1% rohkem kui mullu samal ajal.
Juulis eelistasid tarbijad enim väiksema keskklassi autosid, nende osakaal kõigist müüdud autodest oli 21,8%. Jätkuvalt lähevad hästi kaubaks ka keskmised ja väiksemad maasturid (juulis vastavalt 20,4% ja 20,3%).
Hübriidautosid müüdi 151 ja edukalt kulges juulis ka elektriautode müük, neid anti tarbijatele üle 27. Uusi gaasiseadmega (LPG) autosid müüdi kaks.Automarkide seast kerkisid juulis esikolmikusse Toyota (313 müüdud uut sõiduautot), Renault (241) ja Škoda (215). Mudelitest olid eelistused Renault Clio (84), järgnesid Toyota RAV4 (80) ja Kia Cee (77).
Sõiduautodest veelgi tempokamalt läks tarbesõidukite müük - eelmise aasta juuli müük ületati 23,4 protsendiga. Seitsme kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 4043 uut tarbesõidukit ehk 12,4% enam rohkem kui mullu samal ajal. Populaarseim mark oli Citroen (79), järgnesid Volkswagen (50) ja Peugeot (47). Veokite segmendis oli edukaim Scania 42 veokiga ja esikolmikusse mahtusid ka Volvo 17 ja Mercedes-Benz 15 veokiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele