Juulis müüdi Eestis 2137 uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta juulikuu müügi 7,9%, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit AMTEL.
Tänavu on seitsme kuuga müüdud 16 327 uut sõiduautot ehk 8,1% rohkem kui mullu samal ajal.
Juulis eelistasid tarbijad enim väiksema keskklassi autosid, nende osakaal kõigist müüdud autodest oli 21,8%. Jätkuvalt lähevad hästi kaubaks ka keskmised ja väiksemad maasturid (juulis vastavalt 20,4% ja 20,3%).
Hübriidautosid müüdi 151 ja edukalt kulges juulis ka elektriautode müük, neid anti tarbijatele üle 27. Uusi gaasiseadmega (LPG) autosid müüdi kaks.Automarkide seast kerkisid juulis esikolmikusse Toyota (313 müüdud uut sõiduautot), Renault (241) ja Škoda (215). Mudelitest olid eelistused Renault Clio (84), järgnesid Toyota RAV4 (80) ja Kia Cee (77).
Sõiduautodest veelgi tempokamalt läks tarbesõidukite müük - eelmise aasta juuli müük ületati 23,4 protsendiga. Seitsme kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 4043 uut tarbesõidukit ehk 12,4% enam rohkem kui mullu samal ajal. Populaarseim mark oli Citroen (79), järgnesid Volkswagen (50) ja Peugeot (47). Veokite segmendis oli edukaim Scania 42 veokiga ja esikolmikusse mahtusid ka Volvo 17 ja Mercedes-Benz 15 veokiga.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.