Eesti pesubränd BonBon Lingerie avab Eestis uue poe Kristiine Keskuses ja laieneb nii Norra, Saksamaa, Venemaa kui Singapuri turule.
- BonBon Lingerie tegevjuht Jana Pikkur (paremal). Foto: Andras Kralla
„Oleme võrreldes eelmise aastaga kasvanud ligi 50 protsenti, mis näitab, et Eestis toodetud preemium-klassi pesu on selges kasvutrendis. Kiire kasvu jätkuks oleme otsustanud esinduspoega laieneda uuenevasse Kristiine keskusesse ja võtnud sihiks Norra, Saksamaa, Venemaa ja Singapuri turu. Kui teistesse riikidesse laieneme edasimüüjate kaudu, siis Singapuris avame juba sel aastal oma esimese showroomi,“ ütles BonBon Lingerie turundus- ja kommunikatsioonijuht Triin Randloo.
Varasemalt on BonBon Lingerie maininud
võimaliku sihtturuna ka Indoneesiat.
Ühtlasi on BonBon andnud teada, et ettevõttel on ambitsioon minna paari aasta pärast ka börsile. „Kuna liigume ülesmäge, siis kasvavate müügi- ning tootmismahtude juures on meil plaanis ka paari aasta jooksul muutuda avalikuks, börsil noteeritud ettevõtteks,“ ütles Wellmani juht Ivo Tahk. Wellmannile kuulub 70% BonBonist.
BonBon Lingerie on 2004. aastal Eestis asutatud disainer pesubränd. Brändi toodang on valminud käsitööna Tallinnas.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.