• OMX Baltic0,1%267,9
  • OMX Riga0,26%878,1
  • OMX Tallinn0,00%1 718,62
  • OMX Vilnius0,34%1 043,2
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,28%8 336,02
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,12
  • OMX Baltic0,1%267,9
  • OMX Riga0,26%878,1
  • OMX Tallinn0,00%1 718,62
  • OMX Vilnius0,34%1 043,2
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,28%8 336,02
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,12
  • 22.09.18, 08:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ryanair Itaalias kohvritega seoses uurimise all

Itaalia konkurentsi järelevalve alustas uurimist seoses Ryanairi uute käsipagasireeglitega, kirjutab BBC.
Ryanair muudab Itaalias käsipagasireegleid.
  • Ryanair muudab Itaalias käsipagasireegleid. Foto: Reuters/Scanpix
Alates novembrist peavad Itaalia reisijad kahe käsipagasi koti eest maksma 6 eurot. Need, kelle kogu käsipagas ei mahu eesmise istme alla, peavad maksma teise pagasiühiku eest 8 eurot.
Kaebuse esitajate hinnangul on käsipagas reisimise loomulik osa ja peaks sisalduma pileti hinnas.
Ryanairi esindaja Kenny Jacobs ütles, et ettevõte ootab koostööd Itaalia ametivõimudega. „Kõik Ryanairi kliendid võivad vabalt tulla pardale ühe kotiga. Aga lennureisijatel pole õigust lennata piiramatu käsipagasiga.“
Kaebajate hinnangul ei võimalda Ryanairi uus pagasipoliitika võrrelda ausalt piletihindu, sest selle tulevad juurde lisatasud.
Augustis teatas Ryanair, et see plaan ei ole mõeldud lisaraha teenimiseks, vaid „et arendada lendude täpsust ja kiirendada lennukile minekut“.
USA reisikonsultatsioonibüroo IdeaWorks arvestuse järgi teenis lennufirma 1,7 miljardit naela mitmesugustelt lisatasudelt, nagu on kontrollitud pagas ja kinnipandud koht. Seega tuleb umbes kolmandik ettevõtte kasumist nn seonduvatest tasudest.
Itaalia uurimine heidab Ryanairile varju ajal, mil ettevõte seisab niigi vastamisi streikidega Euroopas.
Ka aktsionärid väljendasid neljapäeval oma rahulolematust ettevõtte juhtimisega, kui hääletati juhtkonna jätkamist. David Bonderman valiti tagasi vaid 70,5 protsendi suuruse häälteenamusega, aasta tagasi toetas teda 89,1 protsenti aktsionäridest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 16:52
Perefirma pärijatena nähakse lähedasi, ent samme selleks ei astuta
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele