• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 04.10.18, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tolstaya: automatiseerimine aitab meil eksportida

Cinamoni suur eduvõti, mis võimaldab firmal laieneda eksporditurgudel, on automatiseerimine. "Rohkem tegevusi vähema inimestega. See on tööjõu kasutamise efektiivsus," selgitas kinoketti haldava Cinamon Holdingu tegevjuht Tatiana Tolstaya Äriplaanil.
Nüüd Cinamoni kinoketti vedav Tatiana Tolstaya pani nurgakivi ka Tallinnas Kosmose IMAX kinole 2014. aasta kevadel.
  • Nüüd Cinamoni kinoketti vedav Tatiana Tolstaya pani nurgakivi ka Tallinnas Kosmose IMAX kinole 2014. aasta kevadel. Foto: Eiko Kink
Tolstaya sõnul aitab automatiseerimine neil siseneda uude turgudele. "Me müüme äpi kaudu, e-poe kaudu, mitme kioski kaudu jne. Sellist mudelit ekspordime teiste riikidesse," kirjeldas ta.
Tolstaya tõi Eesti kinoturul välja kolm suurt tegijat, kes on omavahel turu jaganud: Forum Cinemas, Cinamon ja Apollo. Cinamoni juhi sõnul on nende käes praegu 15% turust, Apollo omab 55% ja Forum Cinemas 30%.
Kuidas kavatse Cinamon ellu jääda ja areneda? Tolstaya sõnul tuleb panustada toote kõrgkvaliteedile. "Me toome kinosse rohkem ambience'i, teeme nii, et inimestel oleks hea sees olla. Palju aega kulutame disainile," ütles ta.
Meie peamised konkurendid on kõik, kes võtavad ära inimeste vaba aega.
Tatiana Tolstaya
Cinamon Holdingu juht
Konkurents vaba aja pärast
"Kõige rohkem peame konkureerima inimeste vaba aja pärast. Meie konkurendid ei ole teised kinod. Meie konkurendid on kõik tegevused, mille peale inimesed kulutavad oma vaba aega: teater, restoran, veepark, loomaed jne," ütles Tolstaya. "Need on meie peamised konkurendid aja pärast, mida inimesed võiksid kinos veeta."
Aga Tolstayat rõõmustab paranev olukord. Ta näeb, et ühiskond muutub – inimesed elavad kauem, seetõttu on neil ka rohkem vaba aega, mille pärast saavad ettevõtjad konkureerida. Seda nimetab Cinamoni juht heaks uudiseks.
"Majandusteadlased ennustavad, et tulevikus viiepäevane töönädal muutub nelja päeva pikkuseks. Ettevõtjad kurvastavad selle üle, aga see annab meile ka niisuguseid võimalusi, mida enne ei olnud," lisas Tolstaya.
Eksport nõuab suurt pingutust
Praegu on Cinamon esindatud neljas riigis. Kinod on avatud Eestis, Lätis, Leedus ja alates eelmisest nädalast Soomes.
Järgmisel aastal kavatse Cinamon Helsingis avada veel ühe kino. "Ehitame seda praegu, see võtab meilt palju aega ja vaeva. Ühe kino tegemine on suur asi, aga kahe kino tegemine on suur asi ruudus," selgitas ta.
Tolstaya sõnul kasutab Cinamon Helsingis eelisena ühistranspordi lähedust – kaubanduskeskused, milles on kinod, asuvad tähtsate liiklussõlmede kõrval. "Soome ärimehed tunnevad väga hästi, kuidas niisugune eelis ära kasutada," selgitas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele