Euroopa Komisjoni mobiilsuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei sõnul on Hyperloop potentsiaalikas tulevikutehnoloogia, millesse juba praegu tehakse Euroopas suuri investeeringuid.
Kirjas MKMi transpordi asekantslerile Ahti Kuningasele avas Hololei Hyperloopi arengute tausta Euroopas. Tema sõnul tunnevad Hyperloopi vastu nii riigid kui erasektor. "Palju suured ja keskmised ettevõtted terasetööstusest, raudtee- ja energiaärist ning transporditehnoloogia sektorist omavad osalusi või teevad koostööd Hyperloopi idufirmadega," märkis Hololei.
Tema sõnul on Euroopa Hyperloopi arendajatele atraktiivne, sest piirkonnas on intellektuaalomand hästi kaitstud, samuti on Hyperloopi mõistlik arendada just suure asustustihedusega piirkondades.
Hololei usub, et Hyperloop võiks kogu transpordisektorit elavada, kui selle jaoks välja arendatud tehnoloogiad nagu magnetlevitatsioon mujal kasutust leiaks.
Hololei kutsus ELi riikide esindajad novembriks kokku arutama, kuidas oleks mõistlik Hyperloopi ELi tasandil reguleerida.
Augustis kirjutas MTV, et investorist visionäär Elon Musk plaanib oma Hyperloop One katselõigu rajamist Soome. Hyperloopis asuvad reisijad (ja ka kaubad) vaakumtorus hõljuvates kapslites, mis liiguvad kuni 1080 km/h, torus endas on õhurõhk nullilähedane. See tehnoloogia võimaldab liikumist lennutranspordi kiiruse ja bussitranspordi hinnaga.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.