Täna alustab Taxify tegevust taas Helsingis, kus ettevõtte hinnangul mõne aja eest valitses suletus ja monopoliseeritus.
- Eesti idufirma Taxify juht Markus Villig on pärast Soome turult lahkumist otsustanud sinna tagasi minna. Foto: Andras Kralla
Taxify asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul on sel suvel Soomes vastu võetud transpordiseaduse muudatus avanud turu uutele transpordivõimalustele ja on oluline samm transpordi tuleviku suunas.
Eelmise aasta alguses ütles koos Markus Villiguga Taxifyd juhtiv Martin Villig, et siis olid Soomes suureks probleemiks piiratud taksolitsentsid. "Minu teada on Helsingis välja antud umbes 1200 litsentsi – näiteks Tallinnas on taksojuhte aga umbkaudu 3000," illustreeris 2017. aasta alguses olukorda Martin Villig, kelle sõnul ei olnud siis avatud konkurentsi ja uued tegijad ei saanud lihtsalt turule tulla.
Milline oli Taxify varasem kogemus Soomes, saab lugeda pikemalt
SIIT.
2013. aastal asutatud Taxify tegutseb nüüd 25 riigis.
Seotud lood
Koos venna Markusega Taxifyd juhtiv Martin Villig ütleb põhjanaabrite turult lahkumise kohta, et sealne ärikeskkond oli suletud ja monopoliseeritud.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.