Rootsi ja Norra tugev toetus elektriautodele laseb riigi toetusrahaga äri teha, kirjutab Kauppalehti.
Rootsi ettevõtted teenivad selle pealt, et müüvad toetusega ostetud elektriautosid Norrasse, vahendab leht Ny Tekniki uudist.
Skeemi teeb võimalikuks see, et Norras saab toetust ka kasutatud elektriauto ostmise eest, Rootsi toetab ainult uute autode ostu.
Ny Tekniki andmetel on Rootsist Norrasse müüdud 1533 elektriautot, millele on riik maksnud toetust kokku 4 miljonit eurot.
Rootsis ostavad elektriautosid eelkõige ettevõtted. Kuni 6000 euroni ulatunud toetuse maksmine lõpetati juuni lõpus. Toetuse saamiseks peab auto olema vähemalt kuus kuud Rootsis kasutuses, nii et Norrasse on oodata lisa.
Norras on elektriautod populaarsed, sest nende kasutaja saab liikluses eeliseid. Nii näiteks on elektriauto parkimine odavam, need võivad kasutada bussiradasid ja on vabastatud ummiku- ja teemaksust.
Suvel
kirjutasid lehed, et Tesla jääb Norras hätta 26 000 Tesla teenindamisega.
Oktoobris
tuli uudis, et Merko ehitab Teslale Norras teeninduskeskuse.
Seotud lood
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.