Kuigi Eestis on internetile hea ligipääs, on eestlased e-ostlejatena teiste Euroopa riikidega võrreldes tagasihoidlikud. Miks see nii on ning kuidas võiksid ettevõtjad oma kliente motiveerida e-kanaleid kasutama, räägib kolmapäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti.
- DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti selgitab hommikuprogrammis, miks on eestlased tagasihoidlikud e-ostlejad. Foto: Liis Treimann / Scanpix Baltics / Postimees
Teiseks külaliseks on Peeter Keek Põhjala pruulikojast. Temaga teeme juttu sellest, kuidas väikepruulikoda välisturgudel tegutseb. Praegu ekspordib Põhjala oma tooteid 35 eksporditurule. Räägime veel ka Eesti Pangale uue presidendi valimisest ja kiiresti kasvavatest ettevõtetest ehk gasellidest.
Hommikuprogrammi juhivad Rivo Sarapik ja Aivar Hundimägi.
Päev jätkub kolme saatega.
11.00–12.00 „Finantsuudised fookuses“. Saate seekordne teema on Saksamaa majandus. Uurime, mis on Euroopa suurima majanduse kasvutempo alla tirinud, mida see võib kaasa tuua nii Eestile kui ka Euroopale laiemalt. Saatekülaliseks on Luminori panga peaökonomist Tõnu Palm ning saadet juhib Kaspar Allik.
13.00–14.00 „Arvude taga“. Saatesse tuleb EASi turismiarenduskeskuse direktor Margus Sameli, kes teeb OECD materjalidele tuginedes ülevaate eelmise aasta maailma turismitrendidest, tutvustab turismi tulevikutendentse ja jagab teadmisi Eesti eelmise aasta turismist. Statistikaameti juhtivanalüütik Jaanika Ait ja analüütik Helga Laurmaa räägivad eelmise aasta välis- ja siseturistidest ning Eesti elanike reisimisest. Saadet juhib Liis Amor.
15.00–16.00 „Juhtimislabor“. Enamik meist on nõus, et süvenenud töötamine on tõhus ja vajalik. Samuti arvame, et süvenemine on meie enda tahte ja motivatsiooni küsimus. Kuigi kasutame enamasti pinnapealset lähenemist, sest nii palju on ju vaja korraga teha, oleme veendunud, et võime vajaduse korral iga hetk süveneda. Kas see tegelikult nii on, sellest saates räägitaksegi. Samuti räägitakse, mida süvenemine tegelikult annab, kuidas vältida tähelepanu kaaperdajaid, kuidas osata oma aega kaitsta ning miks on rutiinid ja jõudeolek kasulikud. Räägitakse ka jaanuaris ilmunud Cal Newporti raamatust „Süvenemine“. Stuudios on digiagentuuri Lavii turundusjuht Timo Porval ja koots Risto Sulu. Saatejuht on Signe Rummo.
Seotud lood
Eestis tehakse kõikidest füüsiliste kaupade ostudest 8,2 protsenti läbi interneti ning veel aasta tagasi oli see protsent 7,6, selgub kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust. See arv jääb siiski alla Euroopa keskmisele, mis tõusis aastaga 11,3%-lt 11,5%-ni.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?