Eesti kasutatud autode turul liigub väga palju Euroopast imporditud avariilisi sõidukeid, mille vigasid ei ole heast hinnast pimestatud ostja tähele pannud. Mõnikord ei jõua 3000 eurot ja alla selle maksnud sõiduk isegi müügiplatsilt ära sõita.
- Automüüjaid ühendava AMTELi tegevjuhi sõnul peab uus valitsus mõtlema, kuidas tõhusamalt kontrollida Euroopast tulevate kasutatud sõidukite tausta, kuna kohalikule järelturule jõuab palju avariilisi sõidukeid. Foto: Karli Saul
Autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu (AMTEL) juht Arno Sillat ütles, et liit tegi juba eelmisel aastal kõigile poliitilistele jõududele ettepaneku mõelda ühiselt välja, kuidas vältida autonduses Euroopa prügikasti staatust. „Me oleme juba seal, aga nüüd tuleb välja mõelda, kuidas sellest välja ronida,“ märkis Sillat.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.