Alexela LNG-veokid on ettevõttele võrreldes tavakütusega kütusekuludelt säästnud 34–38 protsenti, toob Alexela juht Alan Vaht Äripäeva kütuseturu aastakonverentsil argumendi gaasikütuse kasuks.
- Alexela juhatuse liige Alan Vahti hinnangul on globaalsel kütuseturul toimumas muutus, mille käigus saadetakse bensiin ja diisel ajaloo prügikasti. Foto: Raul Mee
Alexela juhatuse liige Alan Vaht ja Eesti Gaasi juhatuse liige Kalev Reiljan veensid kuulajaid, et Euroopa Liidu nõuded panevad transpordiettevõtjaid mõistma, et nutikam on saata bensiin ja diislikütus pensionile ja vahetada vananenud masinapark välja gaasisõidukite vastu. „On paratamatu, et Pariisi leppega seotud kliimaeesmärgid saadavad saastavad kütused aastaks 2050 pensionile,“ toonitas Alan Vaht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alexela avas Tallinna külje all Jüris maailma esimese energiakaubamaja – mitmekülgseima valikuga kütusetankla, mis on ühtlasi esimene avalik LNG-tankla Eestis ja kogu Baltikumis, teatas ettevõte.
Venemaa suurim ettevõte teatas, et ootab sel aastal Euroopa suunal väiksemat eksporti ja madalamaid hindu, kirjutavad Reuters ja Financial Times.
Eestlased on viimase 15 aastaga kinnistanud oma diisliusku, kuid see tekitab peavalu riigile, kes on hädas Euroopa Liidu keskkonnapoliitika eesmärkidega. Tänavusel kütuseturu aastakonverentsil selgus, et ministeeriumites plaanitakse põhimõttelisi maksu- ja turureeglite muudatusi.
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil
“Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.