Eesti kerisetootja HUUM täitis ettevõtte laiendamiseks korraldatud ühisrahastuskampaania eesmärgi rekordkiirusega, kogudes ühe tunniga miinimumiks seatud investeeringusumma.
- Siim Nellise suurosalusega HUUM sai Funderbeamis eesmärgiks seatud raha kokku oodatust märksa kiiremini. Foto: Jassu Hertsmann
HUUMi kampaania käivitati 7. novembril Eesti ühisrahastusplatvormil Funderbeam. Esialgu pidi kampaania kestma 30 päeva, kuid raha kogumine kulges ootamatult kiires tempos. Miinimumeesmärgiks seatud 150 000 eurot saavutati ühe tunniga ja nädalavahetusel on juba kogutud üle 400 000 euro.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Samal ajal, kui poeg Siim Nellis on saunamaailma vallutamas ja sõlmib võib-olla elutehingu, kraamib isa Voldemar Nellis juhataja kabinetis oma sahtleid tühjaks.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.