Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kerisetootja suur menu: 30 päeva eesmärk täideti ühe tunniga
Eesti kerisetootja HUUM täitis ettevõtte laiendamiseks korraldatud ühisrahastuskampaania eesmärgi rekordkiirusega, kogudes ühe tunniga miinimumiks seatud investeeringusumma.
Siim Nellise suurosalusega HUUM sai Funderbeamis eesmärgiks seatud raha kokku oodatust märksa kiiremini. Foto: Jassu Hertsmann
HUUMi kampaania käivitati 7. novembril Eesti ühisrahastusplatvormil Funderbeam. Esialgu pidi kampaania kestma 30 päeva, kuid raha kogumine kulges ootamatult kiires tempos. Miinimumeesmärgiks seatud 150 000 eurot saavutati ühe tunniga ja nädalavahetusel on juba kogutud üle 400 000 euro.
Samal ajal, kui poeg Siim Nellis on saunamaailma vallutamas ja sõlmib võib-olla elutehingu, kraamib isa Voldemar Nellis juhataja kabinetis oma sahtleid tühjaks.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.