• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • 14.11.19, 10:48

Coop ja Selver valitsevad kaubandust, Maximal on oht kliente kaotada

Coop on Eesti suurima turujõuga jaekett, kuid Selver püsib tihedalt kannul tänu heale brändile, selgus Kantar Emor uuringuga.
Kõige eelistatum toidukaupade veebipood on Kantar Emori uuringu järgi e-Selver.
  • Kõige eelistatum toidukaupade veebipood on Kantar Emori uuringu järgi e-Selver. Foto: Andras Kralla
Turujõud näitab ostukorvi jaotust erinevate jaekettide vahel ja sõltub oluliselt müügivõrgustiku laiusest. Võttes lisaks arvesse emotsionaalset sidet poe ja klientide vahel ehk brändijõudu, tõuseb Coopi kõrvale ka Selver. Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on need tugevaima brändijõuga jaeketid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele