Peter Vesterbacka näeb, et Soome investoritel on põhjust Eesti idufirmadesse investeerida: Eestis sünnib üks miljardi dollarilise väärtusega ettevõte kõigest 300 000 elaniku kohta. Hiinas on see arv 7 miljonit.
- Soome visionäär ja tunneliprojekti Finest Bay Area eestvedaja Peter Vesterbacka. Foto: Andras Kralla / Äripaev
Angry Birdsi asutanud ja Tallinna ja Helsingi vahele tunnelit rajav Vesterbacka peab Eesti start-up'ide edu imeliseks. Eriti pärast seda, kui ta kuulis Hiinas Pekingi ülikooli professorit uhkust tundmas selle üle, et Hiinas on 200 ükssarvikut ehk miljardi dollari väärtusega idufirmat. "Aga kui sa teed lihtsa arvutuse, tähendab see, et Hiinas on vaja ükssarviku ehitamiseks 7 miljonit inimest. Eestis ainult 300 000. See on väga hea põhjus, miks Soome investorid ja investorid ükskõik kust peaksid Eestisse investeerima," märkis Vesterbacka Äripäevale täna Soomes idufirmade ja investorite konverentsil Slush. "Eestil on imeline edu ette näidata."
Seotud lood
Esialgsed geoloogilised uurimised Helsingi-Tallinna tunneli rajamiseks paljastasid, et tunneli kaevamine või puurimine Soome lahe alla võib eeldada inseneridelt erakordset meisterlikkust.
Eestlased ja Euroopa Liit peaksid lubama hiinlastel Soome ja Helsingi vahele tunneli ehitada, isegi kui Hiina raha võib tunduda kahtlane, leiab ajakirjanik Leonid Bershidsky.
Merealuse tunneli rajamine Soome ja Eesti vahele muudab Tallinn-Helsingi metropoliala suuremaks, edukamaks ja võimsamaks kohaks kui seda hetkel on tehnoloogiameka Silicon Valley USAs, ütles tunneliprojekti vedav ettevõtja Peter Vesterbacka.
Riigihalduse ministri Jaak Aabi sõnul võiks suurprojektide juures olla riiklikult paika pandud talumistasu, et vältida lehmakauplemist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.