Omanimelise pesufirma asutaja Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil, kuidas kümmekond aastat tagasi äriga alustades ei soovitatud tal oma nina pesuärisse pista, kuid tema oli oma eeltöö perfektselt teinud ja teadis täpselt, mida teeb.
- Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil Foto: Raul Mee
“Mulle öeldi, et rinnahoidjaid ja aluspükse on kõik kohad täis, neid pole kellelegi juurde vaja,” meenutas ta nõuandjaid, kui äri looma hakkas. Ta lisas, et ta polnud siis aga ainult noor ja naiivne, vaid oma eeltöö perfektselt teinud, teades kõiki detaile pesuärist.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.