Kõigile täieliku üllatusena otsustas Tallinna linn ühes Infortari ja Tallinkiga ette võtta Tallinna linnahalli ning rajada selle äärde oma reisisadam, pistes niimoodi rinda suurelt jaolt riigile kuuluva Tallinna Sadamaga.
Tallinki juht Paavo Nõgene (vasakul) ja Tallinki suuromaniku Infortari juht Ain Hanschmidt kirjutasid koos Tallinna linnapea Mihhail Kõlvartiga alla ühiskavatsuste memorandumile, millega läheb innahalli ja seda ümbritseva krundi enamusosalus arendajate kätte. Foto: Liis Treimann
Linnahallile on üritatud elu sisse puhuda 10 aastat, kuid edutult. Raha ega investoreid ei ole seni leitud ning riigi plaan sinna omalt poolt 40 miljonit eurot panna seisis Euroopa Komisjoni riigiabi loa taga. Kolmapäeval teatas linnavalitsus, et nad on leidnud lahenduse. Peatselt pärast seda saabus teade, et Tallinki aktsiatega kauplemine on börsil peatatud. Varaseid pressikonverentsile tulnuid tervitasid laudadel juba Infortari ja Tallinki lipud.
Patarei merekindlust arendava US Real Estate'i arendusdirektor Martin Kolga sõnul on üllatav, kui suure saladuskatte all toimusid linnavõimude, Tallinki ja Infortari läbirääkimised linnahalli tuleviku osas.
Aasta esimeses „Kinnisvaratunnis“ on külas Uus Maa Ärikinnisvara maaklerid Aira Veelmaa ja Eduard Sorokin, kes otsivad lõppenud aastat iseloomustavaid märksõnu ja vaatlevad olulisemaid sündmusi ärikinnisvaraturul.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.