Tallink teatas, et tõstab oktoobrist Eesti ja Soome vahel kaubavedude hindu ning vähendab laevaliiklust, logistikafirmad kritiseerivad laevafirma otsust.

- Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni juhatuse liikme Toomas Orutari sõnul ei klapi see, et Tallink saab riigilist toetusi, kuid virutab laksuga hinnale juurde.
- Foto: Raul Mee
ELEA (Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni) juhatuse liikme Toomas Orutari sõnul asjad ei klapi. „Eesti valitsus toetas Tallinkit, saab toetust ja virutab laksuga hinnale juurde nii, et Eesti eksport kannatab selle all,“ ütles ta. „Hinnatõusud kanduvad lähiajal edasi transpordiettevõtetelt kogu ekspordisektorile, mis omakorda mõjutab negatiivselt Eesti ekspordi sektori konkurentsi võimekust."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Valitsus hüvitab järgmise aasta riigieelarvest reisilaevafirmade tööjõukulu 7,7 miljoni euroga, selle aasta teiseks pooleks on ette nähtud 3,7 miljonit eurot.
Värske Freedom24 analüüs toob välja, et Balti riikide – Eesti, Läti ja Leedu – investorid jälgivad aktiivselt globaalseid trende tehisintellekti, tehnoloogia ja krüptovaluutade vallas, kuid samas avalduvad neil selged rahvuslikud eelistused ja erinevad investeerimisstrateegiad. Eesti investorid paistavad silma lähenemisega, mida iseloomustab eklektilisus ja kõrge risk, samal ajal näitavad nende Balti naabrid vastandlikke tendentse spekulatiivsete ja tasakaalukamate strateegiate suunas.