• OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,96
  • OMX Baltic1,51%275,78
  • OMX Riga0,14%870,51
  • OMX Tallinn1,26%1 754,76
  • OMX Vilnius0,95%1 075,55
  • S&P 500−0,22%5 868,55
  • DOW 30−0,36%42 392,27
  • Nasdaq −0,16%19 280,79
  • FTSE 1001,07%8 260,09
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%113,96
  • 03.12.20, 14:59

Analüüs: meediamajade kõrgliigasse pääseb tugeva müügi ja kasumlikkusega

Karmis konkurentsis, kus meediamajadel tuleb veebireklaamitulude teenimisel mõõtu võtta Google’i- ja Facebooki-laadsete hiiglastega, jõuavad plussi vaid need, kes tegutsevad piisavalt efektiivselt, kasutades ära digitaliseerimist ja online-meedia potentsiaali, kirjutab Äripäeva Meediamajade edetabelit analüüsinud KPMG Balticsi auditi juht Indrek Alliksaar.
Indrek Alliksaar esines 2020. aasta Eesti Ehituskonverentsil Kultuurikatlas.
  • Indrek Alliksaar esines 2020. aasta Eesti Ehituskonverentsil Kultuurikatlas. Foto: Raul Mee
Äripäeva meediamajade edetabeli tipus domineerivad Eesti tuntud tegijad. Esikoha pälvis 2019. aasta tulemuste põhjal Äripäev ise. Eeskätt vaid trükimeediale tuginedes on kasumlikkuse saavutamine keerulisem ja palju lihtsam on tulusid globaalsetele reklaamimüüjatele kaotada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 12:32
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele