• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,12%5 776,73
  • DOW 300,88%42 164,33
  • Nasdaq 1,4%18 434,78
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,88
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,12%5 776,73
  • DOW 300,88%42 164,33
  • Nasdaq 1,4%18 434,78
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,88
  • 15.12.20, 13:25

Raudteel jääb ammune eesmärk veel aastakümneks kättesaamatuks

Kuigi reisirongide kiiruse tõstmine 160kilomeetrise tunnikiiruseni seati raudtee arengudokumentides eesmärgiks juba 2012. aastal, pole seda lähema kümne aasta jooksul kavas saavutada, tõdes riigikontroll täna avaldatud ülevaates.
Reisijate vedamine 160kilomeetrisel tunnikiirusel jääb veel kauaks vaid unistuseks.
  • Reisijate vedamine 160kilomeetrisel tunnikiirusel jääb veel kauaks vaid unistuseks. Foto: Raul Mee
„Raudteetranspordi eeliseks maantee ees võiks teenuse hea kvaliteedi kõrval ollagi kiirus või madalam kasutustasu, kuid senine areng ei ole loonud veenvaid eeliseid,“ nentis pressiteate vahendusel riigikontrolör Janar Holm.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele