Eesti autovedajaid ühendavad esindusorganisatsioonid esitasid riigile ettepaneku jätkata diislikütuse ajutiselt langetatud aktsiisimääraga ka pärast tähtaja saabumist.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni tegevjuht ja Eesti autotranspordifirma AS Lajos omanik Einar Vallbaum leiab, et riik saaks veondussektori aitamisega turgutada ka Eesti eksportivat tööstust. Foto: Andras Kralla
Eesti langetas eelmise aasta kevadel diislikütuse aktsiisimäära kriisimeetmena, mis kehtib praeguse seisuga järgmise aasta 1. maini. Veondussektor nägi pärast kriisimeetme rakendumist aga selget taastumist ja konkurentsivõime tugevnemist, mistõttu palutakse nüüd aktsiisimäära langetus jätta püsima.
Euroopa autovedajate turust on üle 60 protsendi idaeurooplaste käes, ent rohe-eesmärkide vastu liikuv euroreform võib pöörde tuua Lääne- ja Kesk-Euroopa kasuks, ütles Äripäeva ajakirjanik Allan Rajavee.
Veokijuhte iga kaheksa nädala tagant koduriiki sõitma sundiv Euroopa Liidu direktiiv on Euroopa enda värskete rohe-eesmärkide järgi raiskav, pole aga oodata, et EL kohtusse antud direktiivi ise tagasi võtaks.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.