Kevadise liivatormi tõukel Suessi kanali nädalaks blokeerinud 400meetrine konteinerlaev Ever Given põhjustas logistilisi häireid üle maailma, kergitas naftahindu ja tõi ka küsimuse, kas nii suurtel laevadel on enam maailmas tulevikku.
- Kallastest lahti tõmmatud Ever Given sõitis eile inspekteerimiseks Suure Mõrujärve suunas. Foto: Reuters/Scanpix
Laev on nüüd Suessi kanali nn Suures Mõrujärves ning selle pardale on saabunud inspektorid, kes peavad välja selgitama, kui suur osa kogu õnnetusest oli inimlik eksimus, kui suur loodusjõudude voli ja kas midagi on valesti Suessi kanaliga, vahendas Reuters. Tegemist on maailmakaubanduse sõlmpunktiga, mida läbib aastas 19 000 alust 1,2 miljardi tonni kaubaga.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.