Kevadise liivatormi tõukel Suessi kanali nädalaks blokeerinud 400meetrine konteinerlaev Ever Given põhjustas logistilisi häireid üle maailma, kergitas naftahindu ja tõi ka küsimuse, kas nii suurtel laevadel on enam maailmas tulevikku.

- Kallastest lahti tõmmatud Ever Given sõitis eile inspekteerimiseks Suure Mõrujärve suunas.
- Foto: Reuters/Scanpix
Laev on nüüd Suessi kanali nn Suures Mõrujärves ning selle pardale on saabunud inspektorid, kes peavad välja selgitama, kui suur osa kogu õnnetusest oli inimlik eksimus, kui suur loodusjõudude voli ja kas midagi on valesti Suessi kanaliga, vahendas Reuters. Tegemist on maailmakaubanduse sõlmpunktiga, mida läbib aastas 19 000 alust 1,2 miljardi tonni kaubaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?