Põhjala pruulikoda avas purgiliini ja villib edaspidi lõviosa toodangust purkidesse. Täisautomaatse liini jõudlus on 14 000 purki tunnis ning ettevõte investeeris liini avamisse 650 000 eurot.
- Põhjala paneb humalavee edaspidi pigem purki. Foto: Arno Mikkor
Põhjala pruulikoja ühe asutaja ja juhi Enn Pareli sõnul on purgid tulnud, et jääda. “Purgid ei ole enam mitte tulevik, vaid olevik. Need on olnud väikepruulijate eelistatud pakendiks juba 4-5 viimast aastat kõikjal maailmas. Purgis säilib õlu pikemalt värske ja transpordikulud on märgatavalt madalamad, kuna see on mitu korda kergem kui klaaspudel. Samuti on purgi keskkonnamõju väiksem, kuna alumiinium on kallis materjal, mille järele ümbertöödeldud kujul on kõikjal suur nõudlus. Uus pakend avab meile ka uusi eksporditurge - siiani on mõned turud meie jaoks suletud olnud, sest tarbijad ei soovi enam pudelis õlut osta,” rääkis Parel.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.