Põhjala pruulikoda avas purgiliini ja villib edaspidi lõviosa toodangust purkidesse. Täisautomaatse liini jõudlus on 14 000 purki tunnis ning ettevõte investeeris liini avamisse 650 000 eurot.
- Põhjala paneb humalavee edaspidi pigem purki. Foto: Arno Mikkor
Põhjala pruulikoja ühe asutaja ja juhi Enn Pareli sõnul on purgid tulnud, et jääda. “Purgid ei ole enam mitte tulevik, vaid olevik. Need on olnud väikepruulijate eelistatud pakendiks juba 4-5 viimast aastat kõikjal maailmas. Purgis säilib õlu pikemalt värske ja transpordikulud on märgatavalt madalamad, kuna see on mitu korda kergem kui klaaspudel. Samuti on purgi keskkonnamõju väiksem, kuna alumiinium on kallis materjal, mille järele ümbertöödeldud kujul on kõikjal suur nõudlus. Uus pakend avab meile ka uusi eksporditurge - siiani on mõned turud meie jaoks suletud olnud, sest tarbijad ei soovi enam pudelis õlut osta,” rääkis Parel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.