Koroona-aasta tõi Weekendi veebipoele poolekordse käibekasvu, kasum paisus aga enam kui kaks korda, alanud aastalt ootab ettevõte kasvu 10% juurde.
- Weekendi kauplus. Foto: Liis Treimann
Läinud aastal oli Weekend Eesti OÜ müügitulu kokku 16,86 miljonit eurot, 2019. aastal oli see 11,3 miljonit. Ettevõte kirjutab aruandes, et tegeleb jätkuvalt laienemisega ja uute poodide avamisega. Läinud aasta lõppes pea 970 000 euro suuruse kasumiga, aasta varem oli kasum 400 000 eurot.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”