Lepingu kogumaht on 19,7 miljonit eurot, millest CEFi toetus moodustab maksimaalselt 16,7 miljonit eurot ehk 85% käesoleva lepingu kohaste abikõlbulike kulude kogusummast. Ülejäänud 15% rahastavad kolme Balti riigi valitsused.
Nii Rail Balticu raudtee projekteerimistööd kui ka trassiks vajalike maade omandamine on algsest tähtajast aastaid maha jäänud. Võrreldes maade omandamise algse graafikuga on mahajäämus kasvanud viie aastani, märkis riigikontroll vahekokkuvõttes.
Millised edasiminekud on toimunud kolme Balti riiki läbiva Rail Balticu raudteeprojekti arendamisel, kuuleb värskest Äripäeva raadio sisuturundussaatest.
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.