Suurfirmad tahavad mäest alla kihutavale Pelotonile kosja minna
Treeningseadmeid tootev Peloton, mida koroonapandeemia alguses hiiglaslik edu saatis, ent mille nüüd kett totaalselt maas on, paisab hästi kaubaks minevat erinevatele suurfirmadele, vahendavad CNN, CNBC ja The Verge.
Pelotoni edu on pärssinud see, et firma tooteid ostetakse reeglina vaid üks kord. Foto: Reuters/Scanpix
Erinevate raportite andmeil on Pelotoni ostmisest huvitatud näiteks Nine ja Amazon. Sealjuures tundub ostmiseks aeg üpris hea - kui pandeemia ajal oli Pelotoni firma väärtus 50 miljardi dollari juures, siis nüüdseks on sellest järele jäänud vaid viiendik. Samuti on Pelotoni tabanud paras ports PR-katastroofe - mullu detsembris jõudis firma meediaveergudele, sest sarja “Seks ja linn” uusversioonis “Ja ongi käes…” saab tegelaskuju Mr. Big pärast rattal rühkimist südamerabanduse ja sureb. CNBC kirjutas toona, et on väga vähetõenäoline, et Peloton asja kohtusse annab, pigem andis see võimaluse firmal taas pildil olla.
Pandeemia ajal hoo sisse saanud sporditarvete tootja Peloton on hoogu maha võtmas - inimeste huvi kodus trenni tegemise vastu väheneb, vahendab CNN Business.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.