Tartu linnavalitsuse ja majandusministeeriumi esindajad käisid Riias, et sillutada teed rongiühendusele ja arutada Air Balticuga lennuliini taasavamist.
Aasta on 2010, siis oli airBalticul Eestis seitse otseliini Tallinnast ja üks Tartust Riiga. Foto: Veiko Tõkman
Tartu linnapea Urmas klaas märkis pressiteate vahendusel, et linn tahab Euroopa kultuuripealinna aastaks 2024 tagada Tartule mugavad transpordiühendused nii maismaal kui ka õhus. „Oleme tänaseks kohtunud kõigi kolme Balti riigi raudtee-ettevõtetega ja praegu võib öelda, et valmisolek Tartu-Riia rongiühenduse kõige kiiremaks loomiseks on olemas Läti operaatoril Pasažieru Vilciens," ütles Klaas.
Äripäev kirjutas kolmapäeval, et Aasia ja USA turistidele näib Eesti Ukrainale väga lähedal asuvat, mistõttu reise tühistatakse. Tegelikult ei kipu ameeriklased üldse üle ookeani Euroopasse, mis paneb siinsed lennufirmad raskesse olukorda.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.