Jaekaubandusettevõtete müügitulu juunis oli 915 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga vähenes müügitulu püsivhindades 1%, teatas statistikaamet.
PIldile on jäädvustatud Lidli poe avamine Kristiines. Foto: Liis Treimann
Statistikaameti analüütiku Johanna Linda Pihlaku sõnul mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügitulu langust nii mootorikütuse jaemüügiga tegelevad ettevõtted kui ka toidukaupade kauplused, kus müük vähenes eelmise aasta juuniga võrreldes mõlemas 2%.
Kaubandusvaldkondade esindajad ei usu, et sügisel ootaks meid ees lust ja lillepidu, vaid nagu varem prognoositud, läheb olukord keerulisemaks. Kõrgete energiahindade kõrval hakkab tarbija kulutusi kokku tõmbama.
Viimastel aastatel on Eesti jaekettidest oma turuosa kindlustanud ning kõige rohkem kasumit teeninud just Eesti omanikega ettevõtted. Viimased andmed näitavad, et numbrid on kasvutrendis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.