Mööblifirma jättis kliendid tühja toaga: ei raha ega diivanit, ainult lubadused
Mitmel e-mööblipoel on tekkinud raskusi toodete kohale tarnimisega ja klientidele antakse vaid katteta lubadusi. Nõnda ootas ka laulja Karl Madis algul oma 1200eurost diivanit ja hiljem raha tagastamist kokku üle poole aasta.
Laulja Karl Madis tegi politseisse avalduse ja sai siis päev hiljem raha tagasi. Foto: Stanislav Moshkov / Õhtuleht / Scanpix
Eile sai Madisel ootamisest mõõt täis - ta tegi politseisse e-mööblipoe Comfy kohta avalduse ja teavitas sellest ettevõtet. Täna laekus Madise kontole raha saamata jäänud diivani eest ning meili teel asus mööblimüüja end õigustama.
Eesti elanikud tõmbasid oktoobris kulusid hoolega kokku ja jätsid nii mõnegi mööblitüki ostmata. Ühes mööblitööstuse probleemidega ei tõota see mööblipoodidele just kergeid aegu.
Mööblitootja Wermo koondas ca 10% töötajatest ning vähendas ka renditööjõudu, et raske periood üle elada. Mööblitootjate olukord on majanduskriisis nigel ja töö kaotavad paljud inimesed.
Tallinna Idakeskuse ja Mustakivi keskuse väikestes poodides müüakse jätkuvalt Vene ja Valgevene kaupa. Müüjate sõnul on klientide nõudlus sellise kauba järele suur.