• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,46%6 012,28
  • DOW 300,65%44 713,58
  • Nasdaq −3,07%19 341,83
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,77%39 262,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%101,55
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,46%6 012,28
  • DOW 300,65%44 713,58
  • Nasdaq −3,07%19 341,83
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,77%39 262,84
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%101,55
  • 01.12.22, 06:00

Arendajad libistavad hindade säilitamiseks projekte sahtlipõhja

Majanduslangus on jõudnud kinnisvaraturule: ostjate huvi on kukkunud ja ehituse hind on langenud. Arendajad külmutavad vastukaaluks projekte, et kinnisvara hinda üleval hoida.
Ehitusettevõtja Raivo Rand uute korterite sooduspakkumistega kaasa ei lähe, kuigi tema kahest peagi valmivast kortermajast on alla poole müüdud. Kui praegu tõmbavad arendajad mahtusid kokku, jõuab ühel hetkel turule taas suurem defitsiit, ütles Raivo Rand.
  • Ehitusettevõtja Raivo Rand uute korterite sooduspakkumistega kaasa ei lähe, kuigi tema kahest peagi valmivast kortermajast on alla poole müüdud. Kui praegu tõmbavad arendajad mahtusid kokku, jõuab ühel hetkel turule taas suurem defitsiit, ütles Raivo Rand. Foto: Andras Kralla
“Kui sa näed, et su müügitempo on aeglasem kui see, mida sa prognoosisid suvel, siis sa peaksid ka tootma selles tempos, kuidas sa müünud oled. See on lihtsalt kaine vaade,” ütles Liveni juht Andero Laur. Külmutamine on tema sõnul turul nõudluse ja pakkumise tasakaalu hoidmiseks mõistlik samm.

Seotud lood

Uudised
  • 01.12.22, 06:00
Ehituse hind on kohati veerandi võrra langenud
Ehitusplaaniga ettevõtjad saavad praegu võrreldes suvega palju odavamaid hinnapakkumisi.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele