Aegviidu-Tartu raudtee elektrifitseerimishanke võitis Soome kontsern GRK. Uus kontaktvõrk valmib tuleva aasta lõpuks.
- Elektrirongid peaksid Tartuni sõita saama aastast 2025, kui just Tallinna-äärse kontaktvõrgu remont seda ei takista. Foto: Raul Mee
"Oleme ehitanud Eesti suuremaid taristuprojekte, aga see leping on meie suurim töövõtt Eestis," ütles GRK Eesti ASi tegevjuht Priit Paabo. Tema sõnul on GRK-l olemas töödeks vajalikud erioskused, -teadmised ja -seadmed, GRK teeb raudteedel hooldustöid Soomes. "Meil on hea meel olla töövõtja Eesti raudteevõrgu kaasajastamisel," lisas Paabo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubavedudele kehtestatud sanktsioonid kärpisid möödunud aastal oluliselt kaubamahtu nii sadamates kui raudteedel.
Täiendatud Operaili juhi kommentaariga
Läti Raudtee esimene klient Eestis on USA ettevõte, kelle kaubaks on toiduõli, ütles Läti Raudtee esindaja sealsele rahvusringhäälingule. Operaili juhatuse esimees Raul Toomsalu kinnitas, et tegelikkuses ei ole aga tegu mingi USA firmaga, vaid Vene ärimehe osalusega Eesti ettevõttega.
80% rahvastikust elab järgmisel kümnendil raudtee vahetus läheduses, selgub üleriigilisest planeeringust “Eesti 2030+”. See muudab omakorda tööhõive struktuuri – spetsialiste vajatakse ohutusega seotud ametitesse, leiab Rail Baltic Estonia tehnikajuht Raido Kivikangur.
Operail kauples nõude 10 korda väiksemaks
Aastaid kestnud kohtuvaidlus kahe riigifirma vahel sai lõpplahenduse kompromissi läbi, kus raudteevedajal Operail õnnestus nende vastu esitatud nõue rohkem kui kümme korda väiksemaks kaubelda.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.