Alates 2022. aasta keskpaigast on õnnetuste arv Venemaa lennunduses hüppeliselt kasvanud ja selle aasta jaanuari esimese nädala jooksul toimus juba sisuliselt iga päev mõni intsident.

- Vene lennundus näitab hääbumismärke. Riigijuhid seda muidugi ei tunnista. Fotol Sergei Lavrov külastamas Malit. Foto: Reuters/Scanpix
Näiteks on lennukid kaotanud keredetaile, lekkinud on kütust ja purunenud ka tuuleklaas. Lennukid on pidanud tegema ka hädamaandumisi,
vahendab Logistikauudiste portaal.
Arvukate rikete põhjus peitub Venemaa suutmatuses sanktsioonidega toime tulla, ütlevad eksperdid. Lennukite varuosadele, mida nüüd ostetakse peamiselt Aafrikast, Indiast ja teistest "sõbralikest riikidest", puudub igasugune kontroll.
Eksperdid ennustavad, et olukord muutub järjest hullemaks ning suuremad lennukatastroofid on vaid ajaküsimus. Venemaa võimud jätkavad optimistlike prognooside edastamist, kuulutades kriitiliste probleemide puudumist, kuid tegelikkuses on lennukite hoolduse ja remondi kvaliteet sanktsioonide tõttu halvenenud.
Rohkem saate Vene lennunduse olukorrast lugeda
Logistikauudistest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Venemaale sanktsioonid kehtestanud riigid moodustavad lõviosa maailma majandusest, uusi turge Vene toodetele pole, sedastab välisluureamet värskes raportis.
USA kavatseb Venemaal toodetud alumiiniumile juba sel nädalal kehtestada 200% tollimaksu.
USA valitsusagentuur hoiatab, et oma vara peitvad Vene rikkurid üritavad hankida kirjude skeemide kaudu rahavoogu pakkuvat kommertskinnisvara.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.