Kosmeetikagaselli hüppelise kasvu taga on hea turundus
Kaubamärgi Lumi taga seisev Läänemaa gasell Perfect Cosmetics paisutas kahe aastaga mitu korda suuremaks nii käibe kui ka kasumi. Ettevõtte hüppelise kasvu võib suuresti kirjutada hea turunduse arvele, nendib asutaja ja juht Helen Hirv.
Perfect Cosmeticsi asutaja Helen Hirv tunneb loomeinimesena head meelt, et sai ettevõttesse kaasata numbritega sina peal olevad kolleegid. Foto: Liis Treimann
“Sul võib olla superhea toode, aga kui sa ei ole nähtav, siis inimesed ei leia sind üles,” rääkis Hirv.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.