Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime olukorrast Ukraina sõjarindel, küsime, kuidas läheb Kõu Mobilityl ja Maag Grupil, ning uurime, mida kujutavad endast detsentraliseeritud autonoomsed organisatsioonid.
- Elektrijalgrattaid tootev Ampler Bikes liitus Kõu Mobility grupiga. Kõu Mobility grupi juht Kristjan Maruste (paremal) räägib hommikuprogrammis, kuidas on edenenud koostöö elektrirattaid tootva Ampleriga (vasakul Ampleri juht Ardo Kauri). Foto: Liis Treimann
Ukraina sõja viimaseid arenguid ja võimalikke tulevikustsenaariumeid tuleb hommikuprogrammi analüüsima julgeolekuekspert Rainer Saks.
Kõu Mobility plaanidest ja olukorrast tuleb rääkima ettevõtte juht Kristjan Maruste, kellelt uurime, kuidas on edenenud koostöö elektrirattaid tootva Ampleriga, kellest Kõu hiljuti enamusosaluse ostis.
Maag Grupi finantsjuht Erik Haavamäe räägib hommikuprogrammis, millised väljakutsed toidutootjat sel aastal ees ootavad ning milline vastutus temal selle kõige juures lasub.
Juttu tuleb ka detsentraliseeritud autonoomsetest organisatsioonidest (DAO). Millega on tegu, miks on neid vaja ja millised on riskid? Sellest tulevad rääkima Astra Tikas ja Javier Ortin, kes korraldavad homme Tallinnas esimest DAOde konverentsi.
Hommikuprogrammi juhivad Kristjan Kurg ja Mai Kroonmäe.
Saatepäev jätkub viie saatega:
10.00–11.00 "Kõik ärikinnisvarast". Saates räägime kinnisvarahaldusest ja -hooldusest, ennetava hoolduse olulisusest ning valdkonna arengusuundadest ja trendidest Foruse juhatuse liikme Teet Raudsepaga.
Samuti arutleme, kuidas viimaste aastate kriisid on ärikinnisvara haldust mõjutanud ning kas ja kuidas on seeläbi muutunud klientide ootused pakutavale teenusele.
Saadet juhib Sigrid Hiis.
11.00–12.00 "Investor Toomase tund". Saates jagab fataalse õnnetuse läbi tippsportlase karjääri kaotanud Gerda Rand oma kogemusi investeerimisportfelli ülesehitamisest. Tal oli juba 20aastaselt plaan saada kroonimiljonäriks ja praeguseks on tema varade väärtus ligi 800 000 eurot.
Saadet juhib Indrek Mäe.
12.00–13.00 "Nimed müügitahvlil". Seekord on saates külas AIT-Nordi juhatuse liige Marius Vahter, kes räägib enda teekonnast müügiinimesena ja eduka ettevõtjana. Seejärel võetakse koos saatejuht Silver Roogeriga Dominate Salesist pulkadeks lahti üks Mariuse ostukogemus.
Kui tugev on fänluse jõud valiku tegemisel ja mis juhtub, kui bränd hakkab oma mugavuse ja süvenematuse tõttu seda kuritarvitama? Vaatame, kui ohtlik kombinatsioon on kalli toote/teenuse peal valede eeldustega ja mugavustsoonis müügiinimene. Või veel hullem – kui ametis on müügitiimi juht/ettevõtte juht, kes laseb ühel kliendil seda korduvalt kogeda. Mida siis sellises olukorras ette võtta juhina ning kuidas see ümber pöörata?
13.00–14.00 "Eetris on turundusuudised". Saates süveneme AI-turunduse põnevasse maailma. Uurime AI-turunduse uusimaid arenguid ja suundumusi ning arutame mõningaid eesseisvaid väljakutseid ja võimalusi. Saates arutlevad teema üle Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Fotografiska Tallinna brändijuht Jorvel Viilik ja agentuuri Imagine loovjuht Sven Luka.
Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Saates saame teada kampaania sünni tagamaadest ning ka seda, kuidas üldse on võimalik tehisintellekti turunduses rohkem ära kasutada.
Saadet juhib Keit Ausner.
15.00–16.00 "Kasvupinnas". Äripäeva teemaveebi Põllumajandus.ee saates võetakse luubi alla loomasööt, uuritakse, mis seisus on söödaturg meil ja maailmas ning millised on Eesti loomakasvatajate väljakutsed ja võimalused, keskendudes piimaveisekasvatusele.
Saates on külas Alltech Eesti OÜ juhataja Pilleriin Puskar. Saadet juhib Äripäeva põllumajanduse teemaveebi juht Meelika Sander-Sõrmus.
Kuulake Äripäeva raadiot Tallinnas ja Harjumaal 92,4 MHz, Tartus 97,7 MHz, Pärnus 91,9 MHz, Haapsalus 96,0 MHz, Saaremaal 101,7 MHz ja Ida-Virumaal 94,6 MHz.
Kuulamislingi ja nädala saatekava leiate
siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.