Eesti IKT-ettevõtete asutajate ning töötajate poolt kogutud 220 000 euroga osteti Ukraina armeele 14 nelikveolist autot, mis hakkasid täna hommikul sõitma Kiievi poole.
- Fotol Ragnar Sass esimesel teekonnal Ukrainasse autosid viimas. Foto: Andras Kralla
Konvoiga sõidab kaasa Äripäeva teemaveebi
ituudised.ee juht Indrek Kald.
Eesti tehnoloogiasektori vabadusekonvoi stardib Tallinnast Ukrainasse kolmapäeva hommikul.
Teiste seas on autode ostmiseks raha annetanud näiteks Pipedrive'i, Bolti, Veriffi, LIFT99, Pactumi, Vestmani, Supplier Plusi ning Single.Earthi töötajad ja nende lähedased. Lisaks eestlastele toetatavad algatust Suurbritannia, Saksamaa, USA, Belgia ja Rootsi ettevõtjad.
Projekti eestvedaja, Pipedrive'i kaasasutaja Ragnar Sass ütles, et tal on tore näha, kuidas Eesti tehnoloogiasektor hoiab kokku ka keerulistes olukordades. "Väga paljud tulid minu üleskutsega kiiresti kaasa," ütles ta.
Esimene Ragnar Sassi eestvedamisel kokku pandud konvoi viidi Ukrainasse täpselt aasta tagasi, homme stardib järjekorras juba 14. konvoi.
Seekord on üks konvoi autojuhtidest ka Bolti kaasasutaja Martin Villig. "Kiievis kohtume lisaks väeosadele ka kohalike Ukraina ettevõtjatega, et neid mentordada ja inspireerida," lisas Martin Villig.
Autode Eestist Ukrainasse viimist koordineerib Ragnar Sassi mittetulundusühing 69th Sniffing Brigade, mis on tänase seisuga Ukrainasse saatnud 162 kastiautot ja mikrobussi, lisaks meditsiinitarvikuid, riideid, kiivreid, magamiskotte, matte ja muud hädavajalikku praktilist abi.
Masinate ja tarvikute kogumaksumus on enam kui kolm miljonit eurot.
Konvoi liikumisest jõuavad uudised
Äripäeva veebi ituudised.eeSeotud lood
Fotoreportaaž
Ukrainaga tihedalt seotud IT-ettevõtja Ragnar Sassi initsiatiivil osteti-koguti eelmisel nädalal Eestist kokku 14 džiipi ja väikebussi ning sõidutati need kolonnis laupäevaks Lvivi, annetusena sealsele armeele. Äripäev tegi selle retke ühe auto juhtidena kaasa, saabudes kohale märgilisel hetkel.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?